Dominee Pit is gestart Dominee Pit is gestart
Op zondag 16 september is ds. Peter Pit officiëel van start gegaan bij onze gemeente. Dominee stond direct voor een grote opgaaf want dit was tevens de startdienst. Met behulp van de jeugd en een aantal leden van de kerkenraad was men al voor de zomer aan de voorbereiding begonnen. Het resultaat mocht er zijn een goed bezochte "walking brunch". We zijn gestart in de kerk, er is koffie gedronken op de Johannahoeve en via een behendigheids opdracht bij de vijver zijn we uiteindelijk bij de Einekoer beland. Aldaar is van de brunch genoten en werd het slot van de dienst gevierd met ook speciale aandacht voor ds. Peter Pit. Dominee helpt onze gemeente het komende jaar vanaf afstand en ergens na de zomer 2019 zal hij dan ook binnen onze gemeente gaan wonen.