Voor leden en vrienden Voor leden en vrienden
Op het besloten gedeelte van de website voor kerkleden en vrienden van de Protestantse Gemeente Ryptsjerk. Hier vind je extra informatie over het wel en wee van onze gemeente en haar leden en vrienden. Je treft hier de foto's aan van diverse gelegenheden, de nieuwsbrief en informatie over jubilarissen, zieken en aanverwante informatie. Ook kun je hier deelnemen aan discussies over diverse onderwerpen op ons forum.

Om toegang tot de extra pagina's te krijgen klik je hiernaast op inloggen. Ben je nieuw, meld je dan aan via de scriba.

U bent natuurlijk ook van harte welkom in de kerk zelf, op zondag (zie het menu "Kerkdiensten"). Als u opmerkingen of suggesties heeft voor onze website, aarzel dan niet en neem kontakt op met de scriba: scribapknryptsjerk@gmail.com